"Hangsúlyosan, nem sértően - Az asszertív kommunikáció ereje! Az erőteljes véleménynyilvánítás művészete!"
Ha jobban ki tudnám fejezni magam, sikeresebb lennék!
Képzeld el, hogy megértettek volna - Asszertív kommunikációval az értetlenség ellen!
Határozottan kifejezni véleményét nem jelent megbántani másokat – tanulja meg az egyensúlyt!
Az asszertív kommunikáció: Nemet mondani egy lehetőség, nem bűntudat!
Fedezze fel az asszertivitás erejét – kommunikáljon hatékonyabban és magabiztosabban!
Az asszertív kommunikációs tréning azoknak szól, akik szeretnék fejleszteni kommunikációs készségeiket, hogy magabiztosabban tudjanak kifejezni gondolataikat és véleményüket. A tréning segít elkerülni a félreértéseket, miközben megtanítja, hogyan lehet határozottan és tiszteletteljesen kifejezni önmagát és másokkal kommunikálni. Az asszertív kommunikáció nemcsak a saját érzések kifejezését jelenti, hanem mások érzéseinek megértését is. A tréning során a résztvevők olyan készségeket fejlesztenek ki, amelyek segítik őket abban, hogy empátiával reagáljanak mások kommunikációjára. Így a résztve-vők saját kommunikációs stílusukat ismerik meg, és megtanulják azt hatékonyan alkalmazni a munkahelyi - és a mindennapi életben.
Az eredmény? Sikeresebb kapcsolatok és hatékonyabb érvényesítés a mindennapi helyzetekben. Az asszertív kommunikáció: a siker kulcsa a szóban és tettekben egyaránt!
Csatlakozzon hozzánk és jelentkezzen, tanulja meg, hogyan válhat az asszertív kommunikáció mestereivé!
Az előre nem látható válságokat nem tudjuk megakadályozni, de megfelelő kommunikációval irányíthatjuk azokat!
Felháborodott poszt a Facebook-on, ügyintézői felháborodás, családi adok-kapok, gazdasági csőd, politikai botrány… ismerősek? Végtelenségig írhatnánk válság és krízishelyzeteket, valamint kihívásokat és problémákat, amik mindennaposak bármelyik szervezet életében. Ha nem tudjuk időben és megfelelően kezelni ezen zavarokat, akkor súlyos márka, presztízs, munkahelyi veszteséggel kell szembenéznünk. A vállalat működését veszélyeztető kihívásokra való felkészülés és az azokra való reagálás során az egyértelmű és hatékony kommunikáció kulcsfontosságú tényező.
A váratlan, kritikus helyzetek során a hatékony kommunikáció megóvja a vállalat hírnevét, támogatja a munkavállalókat, és bizalmat épít a partnerek és ügyfelek körében. A Kríziskommunikáció célja nemcsak az információ átadása, hanem az is, hogy teremtsünk egy olyan környezetet, ahol az együttműködés és a megoldáskeresés uralkodik a káosz és pánik helyett.
Minden válságot lehet kezelni, ha elfogadunk 3 alapszabályt:
A válság elkerülhetetlen,
A válságra fel lehet készülni,
A válságmenedzselés minden vezető tevekénységének szerves része.
Mi a válságot nem csak megoldandó kihívásnak, hanem lehetőségnek tartjuk, egy fejlődési, kitörési pontnak. Hogyan lehet ezt elérni?
A Kríziskommunikációs Tréningünk során nemcsak elméleti ismereteket nyújtunk, hanem gyakorlati hatékony kommunikációs eszközöket és stratégiákat is bemutatunk, hogy Ön és csapata felkészülten és magabiztosan tudjon reagálni, de legfőképpen elkerülni a válságokat. Legyen részese egy olyan folyamatnak, amely nemcsak a kihívásokat, de az azokból való tanulást is lehetőséggé formálja át.
Csatlakozzon hozzánk és jelentkezzen, tanulja meg, hogyan válhat a Kríziskommunikáció mestereivé!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Az emberek szeretnek jót tenni, jó ügy mögé állni! Mi hiszünk abban, hogy mindenki képes arra, hogy változást hozzon a közösségében!
Tapasztalataink szerint tipikusan úgy alakulnak a szervezetek, hogy a barátok, ismerősök egy idő után fontosnak tartják, hogy közös céljaikat együtt valósítsák meg, vagy néhány egymást ismerő személyek (például: lakóközösség, házközösség, tánciskola, sportolók stb.) mindenképpen szeretne civil szerveze-tet alapítani a közös célok könnyebb elérése miatt.
Egyesületeket, alapítványokat (jogilag ez a civil szervezet), köztestületeket, szövetségeket (polgári jogi társulás) és nonprofit gazdasági társaságokat hívjuk hétköznapi gyűjtőnéven civil vagy más néven non-profit szervezeteknek. Ebből ma Magyarországon kb. 53 613 van és rendszeresen mintegy 400 000 ember végez önkéntes tevékenységet civil szervezeti keretek között.
A nonprofit meghatározás olyan szervezetekre utal, amelyek a tevékenységükből keletkezett többletet nem osztják szét a tulajdonosok között, hanem bizonyos közösségi célok elérésére használják fel. Te-hát a kifejezés jelentése „nem profit orientált”. Az ilyen típusú szervezeteknek az elsődleges célja nem a profit termelése, hanem valamilyen társadalmi szükséglet kielégítése!
A nonprofit szervezet három alapvető jellemzője: nem oszt profitot, nem kormányzati szervezet és in-tézményesült, azaz jogi személy.
Civil szervezet életfolyamatának szakaszai:
Ugye nem is olyan egyszerű? Számunkra fontos, hogy Önök a civil összefogás bármely társaság közül el tudják dönteni, melyiket szeretnék létrehozni, azt milyen módon tegyék, milyen jogszabályok mentén működtessék, kötelezettségeiket teljesítsék és esetleg szüntessék meg.
Tréning elvégzésével:
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Belső visszaélés-bejelentési megbízott
"Szólj, ha látsz - Védd, ha tudsz!"
2023. július 24. napján lépett hatályba a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény. A törvény az (EU) 2019/1937 irányelv („Whistleblower irányelv”) rendelkezéseit ülteti át a magyar jogba. Az új szabályozás célja a transzparencia, az etikus vállalati kultúra és az intézményesített bejelentési mechanizmusok erősítése.
2023. július 24. naptól kötelező bevezetést ír elő a jogszabály:
legalább 250 főt foglalkoztatóknak,
foglalkoztatotti létszámtól függetlenül: hitelintézetek és biztosítók, könyvvizsgálói, könyvviteli (könyvelői), adószakértői, okleveles adószakértői, adótanácsadói tevékenységet végzők, könyvvizsgáló- és könyvelőirodák, bizalmi vagyonkezelők, ügyvédi irodák, ügyvédek, az ingatlanügylettel kapcsolatos tevékenységet végzők, székhelyszolgáltatók, meghatározott műalkotásokkal, régiségekkel kereskedők, hárommillió forintot elérő vagy meghaladó összegű készpénzfizetést elfogadó kereskedők, a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény (Pmt.) szerinti egyéb foglalkoztatók, tengeri olaj- és gázipari foglalkoztatók, polgári légi közlekedési foglalkoztatók és úszólétesítmény üzemeltetők.
2023. december 17 naptól az alábbi szervezeteknek kell visszaélés-bejelentési rendszer felállításáról és működtetéséről gondoskodniuk:
legalább 50, de legfeljebb 249 személyt foglalkoztatóknak.
2025. január 1. napjától belső visszaélés-bejelentési rendszert kell üzemeltetnie továbbá a
10 000 főnél több lakosú települések helyi önkormányzatainak
legalább 50 főt foglalkoztató, helyi önkormányzat irányítása vagy felügyelete alatt álló költségvetési szervnek, vagy a helyi önkormányzat tulajdonában, tulajdonosi joggyakorlása alatt álló szervezetnek és gazdasági társaságnak.
A törvény által előírt változások felkészülést és együttműködést kívánnak tőlünk. Ezért a legfontosabb teendőnk a bejelentővédelmi megbízott kijelölése és a visszaélés-bejelentési rendszer (VBR) megtervezése, kialakítása és üzemeltetése. Mind a megbízott, mind a VBR működtetése lehet a cégben dolgozó munkavállaló vagy belső rendszer, mind külső személy vagy szervezet, aki mindkettőt ellátja és kezeli.
A tréning fő célja a résztvevők támogatása abban, hogy magas szintű szakértővé váljanak a bejelentővédelmi megbízott kijelölése, feladatok elvégzése, kivizsgálás folyamata, visszajelzés, bejelentéskezelés, bejelentés utóhatása területen, valamint a Visszaélés-Bejelentési Rendszer (VBR) megtervezésén, kialakításán és üzemeltetésén. Arra törekszünk, hogy a hatékony és biztonságos bejelentési folyamatok létrehozásában segítsük partnereinket, amelyek a jogszabály által előírtaknak megfelelően garantálják a dolgozók, az intézmények és a külső személyek védelmét. Részletes képzési tematika a jelentkezést követően érhető el.
A kurzus elvégzéséről egyrészt Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki.
Jelentkezési feltétel: nincs, bárki részt vehet a kurzuson.
Vizsga a kurzus végén: írásbeli teszt.
Csatlakozzon hozzánk és jelentkezzen, tanulja meg, hogyan alakíthatja ki a visszaélés-bejelentő rendszerét és ha visszaélés-bejelentési megbízott szolgáltatást kíván folytatni!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Mielőtt szerződést kötünk a saját érdekünk, hogy ellenőrizzük le a jövőbeni üzleti/ támogató partnerün-ket.
Képzeljük el, hogy állunk egy buszmegállóban, és odajön hozzánk valaki, hogy adjunk neki 1 millió forintot kölcsön holnapig, ugyanezen a helyen és időpontban visszahozza a pénzt, Adnánk neki…?
Ha a szervezet bármely partnere átutalással fizet, az olyan, mintha hitelt adnánk neki például 8 vagy 30 vagy 60 napra. Ezért pont ugyanúgy kell eljárni, mint ahogy egy bank tenné ezt, ha hitelt akar bárki felvenni. Azaz le kell ellenőrizni, más szóval átvilágítani a partnert/támogatót, és minősíteni, hogy meg-felel-e a partneri együttműködés elvárható és alapvető szabályainak.
Fontos továbbá az ellenőrzés a hatóságok felé történő megfelelés szempontjából is. Adóhatóság álta-lános kérdése: „hogyan ellenőrizte partnere teljesítő képességét (vagyoni, munkavállalói, munkaeszköz stb.)? Járt-e a székhelyen? Hány munkavállaló kellett a munkavégzéshez?” Ugye ismerős…
Ezen tréning során megtanuljuk, hogy milyen ingyenes lehetőségek állnak rendelkezésünkre a partne-rek ellenőrzésére, annak dokumentálására és archiválásra, amely vitatlanul megfelel esetleges adóha-tósági- vagy más hatósági-, bírósági- eljárásban.
Óvja szervezete vagyonát, hírnevét! Csatlakozzon hozzánk és vegyen részt tréningünkön hogy megismerje és megtanulja hogyan teheti biztonságosabbá, áttekinthetőbbé szervezete külső személy- és hatóság részére partnerhálózatát!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Pariatur veritatis fugiat possimus hic doloremque sint reiciendis? Quasi beatae explicabo qui quod atque a iste. Explicabo inventore quo expedita tempore amet!